Landing page: τι είναι και γιατί είναι σημαντική

τι είναι landing page

Τι είναι η landing page

H landing page είναι αυτόνομη σελίδα σε ένα website, που εξυπηρετεί τους στόχους μίας διαφημιστικής καμπάνιας ή μίας καμπάνιας μάρκετινγκ. Ο επισκέπτης φτάνει στην σελίδα προορισμού αφού κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο, που του έχει σταλεί μέσω email ή έχει δει σε κάποια διαφήμιση. Μόλις ο επισκέπτης «προσγειωθεί» στην landing page, ένα Call- to-action τον καλεί να προβεί σε μία  συγκεκριμένη ενέργεια, όπως για παράδειγμα να δει ένα νέο προϊόν ή να συμπληρώσει τα στοιχεία του σε μία lead-capture φόρμα με αντάλλαγμα έναν εκπτωτικό κωδικό ή ένα δωρεάν e-book.

Η ανταλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας με δωρεάν υλικό, συμμετοχή σε webinars, κτλ. ωφελεί και τόσο τον επισκέπτη της ιστοσελίδας όσο και την επιχείρηση. Όταν ένας επισκέπτης μοιράζεται τα στοιχεία επικοινωνίας του με τον ιστότοπό σας, μετατρέπεται σε δυνητικό πελάτη, με την προοπτική να προχωρήσει στο μέλλον σε μία αγορά. Η landing page είναι μία από τις πιο οικονομικές λύσεις για την απόκτηση των δυνητικών πελατών και την αύξηση των μετατροπών, γι’αυτό πρέπει απαραίτητα να αποτελεί βασικό κομμάτι κάθε καμπάνιας μάρκετινγκ.

τι είναι landing page

Ποια είναι τα είδη της landing page

Τα είδη της σελίδας προορισμού διαμορφώνονται με βάση τη χρησιμότητα και το σκοπό που εξυπηρετεί.

  • Lead generation landing page
  • Clickthrough landing page
τι είναι landing page infographic

Landing page και Homepage: σε τι διαφέρουν;

  • Homepage
  • Landing page
τι είναι landing page

Πώς να δημιουργήσω μία landing page

  • Το μήνυμα
  • Οι εικόνες
  • Το Call-to-Action

Χρησιμοποιήστε ένα Call-to-action που προτρέπει τους επισκέπτες να προχωρήσουν στην επιθυμητή ενέργεια. Ένα μήνυμα προτροπής μπορεί να είναι για παράδειγμα «αποκτήστε το e-book», «εγγραφή στο Newsletter» ή «κάνε κράτηση». Το Call-to-action καθοδηγεί σε συγκεκριμένη δράση και όχι σε περισσότερες, γιατί μπορεί να οδηγήσει τον επισκέπτη σε αδυναμία επιλογής.

Σελίδα προορισμού και διοχέτευση μάρκετινγκ

Η διοχέτευση μάρκετινγκ (Marketing funnel) είναι η καταγραφή της μετατροπής του δυνητικού πελάτη σε αγοραστή. Το Marketing funnel απεικονίζεται σαν ένα χωνί με κορυφή, μέσο και κάτω μέρος. Από κορυφή εισέρχονται οι επισκέπτες του ιστοτόπου σας, που προέρχονται από διάφορα κανάλια. Ανακαλύπτουν τις υπηρεσίες σας και αναπτύσσουν ενδιαφέρον γι’αυτές. Λίγοι από αυτούς προχωρούν στο μέσο, όπου ψάχνουν για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και ελάχιστοι καταλήγουν σε αγορά (κάτω μέρος του χωνιού).

Κάθε στρατηγική Content Marketing διαθέτει διαφορετικά είδη περιεχομένου για κάθε στάδιο του της διοχέτευσης μάρκετινγκ. Η σελίδα προορισμού είναι ιδανικό εργαλείο για το μέσο της διοχέτευσης μάρκετινγκ, όπου οι δυνητικός πελάτης είναι πια συνειδητοποιημένος και γνωρίζει τι θέλει. Αυτό που χρειάζεται σε αυτή τη φάση είναι εγγυήσεις ότι η επιλογή του θα είναι η σωστή.

newsletter
newsletter subscribe

Κάνε σήμερα εγγραφή στο Symmetric Νewsletter για να λαμβάνεις κατευθείαν στο email σου όλα τα τελευταία άρθρα, με συμβουλές και χρήσιμα tips.

Categories: