Πώς να δημιουργήσεις landing pages για υψηλό conversion rate

τι είναι landing page

Τι είναι η landing page

H landing page ή σελίδα προορισμού είναι μία αυτόνομη σελίδα σε ένα website, που δημιουργείται στα πλαίσια μίας καμπάνιας με συγκεκριμένο στόχο: να μετατρέψει τους επισκέπτες σε leads. Ο επισκέπτης φτάνει στην σελίδα προορισμού αφού έχει προηγουμένως κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο, που του έχει σταλεί με email ή έχει δει σε κάποια διαφήμιση στα social media, σε μία εφημερίδα, κτλ.

Μόλις «προσγειωθεί» στην landing page, ένα δυνατό Call-to-action τον καλεί να προβεί σε μία συγκεκριμένη ενέργεια, π.χ. να συμπληρώσει τα στοιχεία του σε μία lead-capture φόρμα με αντάλλαγμα έναν εκπτωτικό κωδικό, την συμμετοχή σε webinars ή το κατέβασμα ενός δωρεάν lead magnet (e-book, template, οδηγός, κτλ). Έτσι, μετατρέπεται σε δυνητικό πελάτη, με την προοπτική να προχωρήσει στο μέλλον σε μία αγορά.

Η landing page είναι μία από τις πιο οικονομικές λύσεις για την απόκτηση των δυνητικών πελατών και την αύξηση των μετατροπών, γι’αυτό και αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής inbound marketing.

Woman presses button landing page on virtual screens.

Landing page και Homepage: σε τι διαφέρουν;

  • Homepage
  • Landing page

Γιατί είναι σημαντική η landing page;

  • Προσφέρει πιο αποτελεσματική στόχευση κοινού
  • Ωθεί σε μετατροπές
  • Αυξάνει την επισκεψιμότητα
  • Ενισχύει το κύρος της επωνυμίας
  • Παρέχει την δυνατότητα για A/B testing
Landing Page - Business Chalkboard Background

Ποια είναι τα είδη της landing page (παραδείγματα)

Τα είδη της σελίδας προορισμού διαμορφώνονται με βάση τη χρησιμότητα και το σκοπό που εξυπηρετεί.

  • Lead generation landing page
Lead generation landing page template
  • Click-through landing page
click-through landing page sample

Πώς να δημιουργήσεις landing page για υψηλό conversion rate

  • Τίτλος
  • Περιεχόμενο
  • Εικόνες και τα γραφικά
  • Call-to-Action

Όταν ένας δυνητικός πελάτης φτάνει στην landing page πρέπει να γνωρίζει ποια είναι η προτροπή σε ενέργεια, ώστε να ανταποκριθεί σε αυτήν. Χρησιμοποίησε ένα σαφές μήνυμα προτροπής (Call-to-action), που τον καθοδηγεί σε συγκεκριμένη δράση, π.χ. «αποκτήστε το e-book», «εγγραφή στο Newsletter» ή «κάνε κράτηση». Χρησιμοποίησε μία landing page template, που δεν περιλαμβάνει το μενού ή άλλους συνδέσμους, αφού περισσότερα από ένα links θα αποσπάσουν την προσοχή του χρήστη.

newsletter
newsletter subscribe

Κάνε σήμερα εγγραφή στο Symmetric Νewsletter για να λαμβάνεις κατευθείαν στο email σου όλα τα τελευταία άρθρα, με συμβουλές και χρήσιμα tips.

Categories:

Σχόλια

Χωρίς σχόλια για εμφάνιση.