Case Study: Best Greek Casinos

best greek casinos case study









Το bestgreekcasinos.gr είναι μία αδειοδοτημένη affiliate πλατφόρμα διαδικτυακού καζίνο και iGaming που έκανε το ξεκίνημά της στην ελληνική αγορά με προοπτική να πετύχει υψηλή κατάταξη για λέξεις-κλειδιά, κρίσιμα για την ορατότητα και την αναγνωρισιμότητά της στο ελληνικό κοινό. Η έλλειψη ορατότητας περιόρισε την ικανότητά της να συνδεθεί με πιθανούς χρήστες που αναζητούν πλατφόρμες ψυχαγωγίας καζίνο και στοίχημα. Το Best Greek Casinos χρειαζόταν μια στρατηγική προσέγγιση περιεχομένου για να εγκαινιάσει την παρουσία της στην οργανική αναζήτηση και να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Σχεδίασα μία content marketing στρατηγική για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και την ανάδειξη του brand ως αξιόπιστου ειδικού στον κλάδο. Μέσα από έρευνα για λέξεις-κλειδιά δημιούργησα ένα πλάνο με εστίαση στο χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο για από τα online τυχερά παιχνίδια, με σκοπό την προσέλκυση και την διατήρηση των επισκεπτών. Εντόπισα quick-win keywords, τα οποία προσάρμοσα στην ανταγωνιστική αγορά του νόμιμου online gaming στην Ελλάδα για να αντιμετωπίσουμε τα κενά στις ανάγκες του κοινού και τις τάσεις του κλάδου.

Δημιούργησα περισσότερα από 40 σελίδες και άρθρα blog πάνω σε στοχευμένα keywords με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του website, την βελτίωση της ορατότητας και την χρηστικότητα των βασικών σελίδων. Παράλληλα, προχώρησα σε ανανέωση παλαιότερου περιεχομένου, βελτίωσα τα μεταδεδομένα και πρόσθεσα internal links για ακόμα καλύτερα rankings.  Η στρατηγική ολοκληρώθηκε με την δημιουργία ποιοτικών backlinks από έμπιστους ιστοτόπους, που υποστηρίζουν τις ελληνικές αδειοδοτημένες εταιρείες online στοιχηματισμού.

Η στρατηγική της Symmetry Marketing έδωσε στο Best Greek Casinos την ευκαιρία να επεκτείνει την οργανική του επισκεψιμότητα και να συνδεθεί με νέο κοινό. Εφαρμόζοντας την iGaming SEO στρατηγική που σχεδίασα στο brand του, το Best Greek Casinos ενίσχυσε τις εμφανίσεις κατά 1000% και αύξησε τα κλικ κατά 300% σε 6 μήνες. Παράλληλα, οδήγησε σε αύξηση των rankings τόσο στις θέσεις 1-3 όσο και στις θέσεις 4-10, ενώ το ποιοτικό περιεχόμενο οδήγησε σε ενίσχυση της αφοσίωσης κατά 198%.

Τα βελτιωμένα ποσοστά αλληλεπίδρασης πέτυχαν την σταδιακή γνωριμία και σύνδεση με το κοινό-στόχο, ενώ η αυξημένη οργανική προβολή ενίσχυσε την θέση του website έναντι των ανταγωνιστών. Η προσέγγιση SEO-first παρείχε στο bestgreekcasinos ένα πλαίσιο περιεχομένου που συνεχίζει να οδηγεί σε μετρήσιμα αποτελέσματα, δημιουργεί μία ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, συμβάλλει στην απόκτηση χρηστών και καθιστά το brand αναγνωρίσιμο στο ανταγωνιστικό τοπίο του iGaming.