Case study: Πολυχώρος Ελωδία

Ελωδία Case Study

Ο Πολυχώρος Ελωδία είναι ένας εξαιρετικά δημοφιλής αγροτουριστικός προορισμός που δημιουργήθηκε το 2004 στην περιοχή της Κερκίνης. Η διεύθυνση του Πολυχώρου, που δραστηριοποιείται παράλληλα και στην παραγωγή βιολογικών προϊόντων από κρέας βουβαλιού χρειαζόταν ένα κείμενο για διαφημιστικό έντυπο, που να παρουσιάζει τόσο την ιστορία, την δυναμική και τις παροχές του Πολυχώρου όσο και τα ξεχωριστά προϊόντα της εταιρείας “Βουβαλικόν”, που παράγονται στην περιοχή.

Στόχος μου ήταν να αντλήσω υλικό από το περιεχόμενο του ιστοτόπου για να δημιουργήσω ένα κείμενο που ξεκινά από το παρελθόν, παρουσιάζει τις δραστηριότητες της επιχείρησης στο παρόν και κλείνει με το όραμά των ιδιοκτητών της για το μέλλον. Το πρώτο βήμα ήταν η κατανόηση του κοινού-στόχου.
Το περιεχόμενο θα έπρεπε να παρέχει πρακτικές πληροφορίες που καθιστούν την Ελωδία ιδανικό προορισμό για οικογένειες με παιδιά, σχολεία, επαγγελματίες, εταιρείες και γενικότερα άτομα με οικολογικές, πολιτιστικές και κοινωνικές ευαισθησίες. Η Ελωδία αποτελεί έναν προορισμό για τουρισμό και αναψυχής, γι’αυτό και φρόντισα το κείμενο να περιγράφει λεπτομερώς τις παροχές που διαθέτει.
Η κειμενογραφία και η προσαρμογή του κειμένου έγινε με την διαίρεσή του σε θεματικές ενότητες, την προσθήκη τίτλων και υπότιτλων και την ταξινόμηση των πιο σημαντικών πληροφοριών με bullet-points, μία διάταξη που βελτιώνει την αναγνωσιμότητα και κάνει πιο δυνατή την αφήγηση.

Δημιούργησα ένα κείμενο για διαφημιστικό έντυπο προσαρμοσμένο για δημοσίευση σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό ή έντυπο μέσο, που αναδεικνύει την ταυτότητα και τις αξίες των δύο brand (“Ελωδία” και “Βουβαλικόν”) και ενδυναμώνει την παρουσία του στην συνείδηση του κοινού. Μέσα από το κείμενό του προβάλλεται ο Πολυχώρος Ελωδία και η ιστορία του, αλλά και η δράση, το όραμα, οι αξίες και τα προϊόντα της εταιρείας “Βουβαλικόν”, που διατηρεί ο κοινός ιδιοκτήτης των δύο επιχειρήσεων.