Το Copywriting (κειμενογράφηση) είναι η δημιουργία κειμένων με σκοπό τη διαφήμιση. Συνοδεύεται από Call-to-action που προτρέπει το κοινό να αναλάβει δράση. Παράλληλα, στοχεύει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand.
Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας για τις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν τρία είδη SEO:
– Οn-page SEO (ενέργειες στο εσωτερικό του ιστοτόπου)
– Οff-page SEO (ενέργειες σε άλλους ιστοτόπους προς όφελος του δικού μας)
– Τεχνικό SEO (ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές εντός του ιστοτόπου).
Η συμμόρφωση ενός ιστοτόπου με τους κανόνες βελτιστοποίησης παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Γι’ αυτό, είναι απαραίτητο να είμαστε καλυμμένοι σε όλα τα επίπεδα.
Το περιεχόμενο κάθε ιστοσελίδας (εμπορικής, εταιρικής ή προσωπικής) πρέπει να ακολουθεί τις απαραίτητες προδιαγραφές που έχει ορίσει η Google. Αυτές είναι:
– Να είναι πρωτότυπο
– Να προσφέρει πληροφορίες που προκύπτουν από έρευνα ή ανάλυση
– Να καλύπτει πλήρως ή περιεκτικά ένα θέμα
– Να παρέχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες
– Να μην προκύπτει από αντιγραφή ή επανεγγραφή άλλου περιεχομένου
– Να παρέχει αξία
– Να αξίζει να το μοιραστεί ή να το προτείνει κανείς
Εκτός από την επί πληρωμή διαφήμιση, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να επωφεληθεί από το οργανικό SEO. Η έρευνα για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης του χρήστη, το πλούσιο περιεχόμενο, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι και η χρήση πολυμέσων είναι σημαντικά βήματα που καθορίζουν την κατάταξή του.
Ακολουθώντας πιστά τις σωστές πρακτικές του SEO, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) μπορεί να προσελκύσει όσους αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με αυτές που παρέχει.
Η ψηφιακή παρουσία της επωνυμίας σας είναι απαραίτητη, αφού το κοινό «συχνάζει» πλέον στο διαδίκτυο. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, με την προβολή της μέσα από διάφορα κανάλια.
Η εφαρμογή mobile SEO ιστοσελίδας εστιάζει στο βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, στην ταχύτητα φόρτωσης, στο responsive design και στη ρύθμιση των τεχνικών παραμέτρων.
Η διαχείριση social media οδηγεί σε ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, σε προσέλκυση του κοινού, στη δημιουργία μεγαλύτερης δέσμευσης με τους followers και εν τέλει στη δημιουργία δυνητικών πελατών. Από τη διαμόρφωση S.M.A.R.T. στόχων μέχρι τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου, μία άρτια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επιτύχει διεύρυνση του κοινού και αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου σας.
Η στρατηγική περιεχομένου είναι η οργάνωση του περιεχομένου ενός ιστοστόπου, από τη δημιουργία ως τη διαχείρισή του. Καθορίζει τα θέματα του περιεχομένου, τη μορφή (οπτική, ακουστική, γραπτή) και τα κανάλια προώθησής του. Πριν τη δημιουργία ή τη βελτιστοποίηση ενός ιστοτόπου, είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής περιεχομένου.

Θέλω αξιολόγηση του site μου