Το περιεχόμενο κάθε ιστοσελίδας (εμπορικής, εταιρικής ή προσωπικής) πρέπει να ακολουθεί τις απαραίτητες προδιαγραφές που έχει ορίσει η Google. Αυτές είναι:
– Να είναι πρωτότυπο
– Να προσφέρει πληροφορίες που προκύπτουν από έρευνα ή ανάλυση
– Να καλύπτει πλήρως ή περιεκτικά ένα θέμα
– Να παρέχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες
– Να μην προκύπτει από αντιγραφή άλλου περιεχομένου
– Να παρέχει αξία
– Να αξίζει να το μοιραστεί ή να το προτείνει κάποιος
Η εφαρμογή mobile SEO στην ιστοσελίδα σου εστιάζει στο βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, στην ταχύτητα φόρτωσης, στο responsive design και στη ρύθμιση των τεχνικών παραμέτρων της.
Εκτός από την επί πληρωμή διαφήμιση, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να επωφεληθεί από το οργανικό SEO. Η έρευνα για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης του χρήστη, το πλούσιο περιεχόμενο, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι και η χρήση πολυμέσων είναι σημαντικά βήματα που καθορίζουν την κατάταξή του.
Ακολουθώντας πιστά τις σωστές τεχνικές, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να προσελκύσει όσους αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με αυτές που παρέχει.
Η στρατηγική περιεχομένου είναι η οργάνωση του περιεχομένου ενός ιστοστόπου, από τη δημιουργία ως τη διαχείρισή του. Καθορίζει τα θέματα του περιεχομένου, τη μορφή (οπτική, ακουστική, γραπτή) και τα κανάλια προώθησής του. Πριν τη δημιουργία ή τη βελτιστοποίηση ενός ιστοτόπου, είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής περιεχομένου.
Ο επαγγελματικός λογαριασμός social media οδηγεί σε ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, σε προσέλκυση του κοινού, σε μεγαλύτερη δέσμευση με τους followers και εν τέλει στη δημιουργία δυνητικών πελατών. Από τη διαμόρφωση S.M.A.R.T. στόχων μέχρι τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου, μία άρτια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επιτύχει διεύρυνση του κοινού και αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου σας.