Προώθηση e-shop

Περιεχόμενο που αναδεικνύει τα δυνατά σημεία των προϊόντων σας

Η προώθηση e-shop γίνεται με βελτιστοποιημένο περιεχόμενο που απευθύνεται άμεσα στο αγοραστικό κοινό. Μέσα από τη δημιουργία περιεχομένου για eshop αναδεικνύουμε την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας παρέχοντας κίνητρα για αγορά.

Η βελτιστοποίηση eshop βασίζεται στην επιλογή των κατάλληλων keywords για κάθε σελίδα προϊόντος. Η πρακτική αυτή, που αποτελεί κομμάτι του SEO (Search Engine Optimization), αυξάνει την οργανική επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων.

Το βελτιστοποιημένο περιεχόμενο παρατείνει τον χρόνο παραμονής των επισκεπτών σε αυτήν, οδηγεί σε χαμηλό bounce rate και αναβαθμίζεται από τη Google. Κλειδί για μία επιτυχημένη στρατηγική είναι η κατανόηση της πρόθεσης των χρηστών των μηχανών αναζήτησης. Σήμερα, οι πελάτες προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Γιατί όχι και το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα;

προώθηση-eshop-image
προώθηση-eshop-image

Προώθηση eshop με περιγραφές προϊόντων/υπηρεσιών που εστιάζουν στα οφέλη

Πέρα από τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας, αυτό που ενδιαφέρει τον καταναλωτή είναι τα οφέλη που θα αποκομίσει από την αγορά. Γι’ αυτό, μία ολοκληρωμένη περιγραφή πρέπει να πλαισιώνεται από τα δυνατά σημεία, τα χαρακτηριστικά και τις τεχνικές πληροφορίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.

Όλα αυτά παρέχουν σημαντικές πληροφορίες στον υποψήφιο αγοραστή σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη των προϊόντων και βοηθούν τον καταναλωτή να οδηγηθεί στην αγορά. Οι υποψήφιοι πελάτες σας έχουν ήδη κάνει την έρευνα αγοράς και ξέρουν τι θέλουν. Αυτό που αναζητούν είναι η αξία των υπηρεσιών σας, η ταύτιση με το προφίλ της επιχείρησής σας και το κίνητρο για να προχωρήσουν σε αγορά.

Στη Symmetry Marketing αξιοποιούμε την τεχνογνωσία μας και με στόχο την προώθηση e-shop δημιουργούμε ολοκληρωμένες περιγραφές προϊόντων και υπηρεσιών που εστιάζουν στα οφέλη των υπηρεσιών σας διασφαλίζοντας απτά αποτελέσματα.

background

Κείμενα blog και περιγραφές προϊόντων για κάθε e-shop

Landing pages για διπλάσιες μετατροπές

Μόνο οι σελίδες των προϊόντων δεν αρκούν για την προώθηση e-shop. Όπως έχει αποδειχτεί, οι επισκέπτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πραγματοποιούν διπλάσιες μετατροπές όταν κατευθύνονται σε μία σελίδα προορισμού (landing page).

Οι σελίδες προορισμού συνήθως παρακινούν τους επισκέπτες να επωφεληθούν από μία προσφορά, με στόχο τη μετατροπή των εν δυνάμει πελατών σε αγοραστές. Η διαφορά της από την αρχική σελίδα είναι ότι η αρχική σελίδα παρουσιάζει το σύνολο των προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχετε και κατευθύνει τους επισκέπτες σε άλλες σελίδες, όπου μπορούν να βρουν επιπλέον πληροφορίες.

Μία αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ συνεισφέρει στο σχεδιασμό της σελίδας προορισμού καθορίζοντας το είδος του περιεχομένου και τη φωνή της επωνυμίας σας. Μην ξεχνάτε ότι για ορισμένους επισκέπτες αυτή θα είναι η πρώτη επίσκεψη στο κατάστημά σας. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να εξασφαλίσετε μία θετική πρώτη εμπειρία.

Κάθε κομμάτι της στρατηγικής πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους εμπορικούς στόχους, να μιλά απευθείας στο στοχευμένο κοινό και καθιστά την επωνυμία σας επίκεντρο της συζήτησης.

προώθηση-eshop-image
προώθηση-shop-image

Ελκυστικά Newsletters για αύξηση του ROI

Είτε στοχεύετε στην επέκταση της πελατειακής βάσης του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, είτε επιδιώκετε τη βαθύτερη κατανόηση του στοχευμένου σας κοινού, είναι απαραίτητο να επενδύσετε στα οφέλη του Newsletter. Η πρακτική αυτή σάς παρέχει τις  σωστές στρατηγικές και τεχνικές για τη δημιουργία δυνητικών πελατών σας και την ενίχυση του πελατολογίου σας.

Λαμβάνοντας υπόψη το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα των Newsletter στην απόδοση επένδυσης (ROI) γίνεται αντιληπτό ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να ανακαλύψει νέους τρόπους για να αξιοποιήσει τη δύναμη των email. Με το κατάλληλο περιεχόμενο, το Newsletter μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση περισσότερων συνδρομητών και τη μακροπρόθεσμη αύξηση των εσόδων του καταστήματός σας.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να προωθήσω ένα e-shop;

Στη αποτελεσματική προώθηση του e-shop μπορεί να βοηθήσει η δημιουργία:
·         βελτιστοποιημένου περιεχομένου (περιγραφών προϊόντων, εικόνων, μετα-δεδομένων, κ.α.)
·         άρθρων στο blog
του e-shop
·         καμπάνιας Newsletters
·        
σελίδων προορισμού (landing pages)
·         λογαριασμών στα social media
·         προγράμματος affiliate marketing

Τι προσφέρει το Newsletter στην προώθηση e-shop;

Το Newsletter αποτελεί ένα από τα κύρια εργαλεία του Email Marketing και ένα από τα πιο οικονομικά και αποδοτικά μέσα προώθησης μίας επιχείρησης. Επειδή αποστέλλεται απευθείας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των υφισταμένων και υποψήφιων πελατών σας, τους κρατά ενημερωμένους γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σε αντίθεση με τη συνεχόμενη ροή των αναρτήσεων σε social media, το Newsletter παραμένει στα εισερχόμενα ώστε κοινό και πελάτες επιλέγουν οι ίδιοι πότε θα το διαβάσουν. Επιπλέον, τo εξατομικευμένo Newsletter φέρνει βέλτιστα αποτελέσματα, αφού το περιεχόμενό του προσαρμόζεται με βάση τις προτιμήσεις του συνδρομητή.