Εταιρικό blog: 7 λόγοι για να το εντάξεις στην επιχείρησή σου

τι είναι το εταιρικό blog

Τι είναι το εταιρικό blog

Το εταιρικό blog ή ιστολόγιο είναι ένα κομμάτι του εταιρικού ιστοτόπου, όπου ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημοσιεύονται άρθρα σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η  επιχείρηση. Είναι ένα δυνατό εργαλείο του μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα ιστοτόπου σας, να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να βοηθήσει σημαντικά στη δημιουργία δυνητικών πελατών. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική έρευνα, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν blog μπορούν να αυξήσουν κατά 67% το ποσοστό των δυνητικών πελατών σε σχέση με τις εταιρείες που δεν διαθέτουν εταιρικό ιστολόγιο.

τι είναι το εταιρικό blog

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία εταιρικού blog;

Ανεξάρτητα από τον κλάδο δραστηριοποίησης, κάθε επιχείρηση μπορεί να ωφεληθεί από το εταιρικό blog. Για τις μικρές επιχειρήσεις, είναι ένας τρόπος να συστηθούν στο κοινό τους και να οικοδομήσουν την πελατειακή τους βάση. Για τις μεσαίες και τις μεγάλες εταιρείες, είναι ένα μέσο που συμβάλλει στην ανάπτυξη και την κερδοφορία τους. Ας δούμε γιατί το εταιρικό blog είναι απαραίτητο:

  • Ενισχύει το SEO του ιστοτόπου

Το blogging είναι ένα από τα βασικά κομμάτια του content marketing, που προσφέρει την δυνατότητα για συνεχή δημιουργία και ανανέωση του περιεχομένου του website. Οι συχνές αναρτήσεις και το «φρέσκο» περιεχόμενο ενισχύουν το Search Engine Optimization του ιστοτόπου σας. Έτσι, το site σας αξιολογείται θετικά από την Google και πετυχαίνει υψηλά rankings για περισσότερα keywords.  

  • Οδηγεί σε αύξηση της επισκεψιμότητας

Το εταιρικό blog είναι ο χώρος, όπου μπορείτε να μοιράζεστε νέα και πληροφορίες που ενδιαφέρουν το κοινό σας. Όσο πιο πλούσιο και ανανεωμένο είναι το περιεχόμενό του, τόσο συχνότερα θα το ανιχνεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Η τακτική δημιουργία και η ανανέωση του περιεχομένου με λέξεις-κλειδιά που ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης του κοινού σας, αυξάνουν τις πιθανότητες να εντοπίσουν και να επισκεφθούν το site σας οι χρήστες του διαδικτύου. Ευρύτερο κοινό σημαίνει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα για το brand σας.

  • Σας καθιερώνει ως ειδικό του κλάδου

Ο εταιρικός ιστότοπος που διατηρεί blog αποτελεί μία αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για τους αναγνώστες του, όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να βρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες και χρήσιμο περιεχόμενο πάνω σε θέματα που τον ενδιαφέρουν. Το κοινό σας βλέπει ότι η επιχείρησή σας διαθέτει τεχνογνωσία, την οποία έχετε διάθεση να μοιραστείτε και αναγνωρίζει την επιχείρησή σας ως ηγέτη του κλάδου.

  • Αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας

Το blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε μία απευθείας συνομιλία με το κοινό σας. Σχόλια, σκέψεις και ερωτήσεις μπορούν να τροφοδοτήσουν την αλληλεπίδραση με το κοινό, να αποτελέσουν αφορμή για διάλογο και να σας δώσουν ιδέες για την αναβάθμιση των υπηρεσιών σας. Η επικοινωνία με το κοινό θα αυξήσει το ενδιαφέρον για τον ιστότοπό σας και θα προσελκύει νέο κοινό.

  • Προωθεί ένα φιλικό εταιρικό προφίλ

To blog μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε ένα πιο ανθρώπινο και φιλικό προφίλ στο κοινό σας. Κάθε άρθρο ιστολογίου, γραμμένο στο ανάλογο ύφος και τόνο, σάς βοηθά να χτίσετε μία πιο προσιτή εικόνα, που ξεφεύγει από το αυστηρά εταιρικό προφίλ. ‘Ετσι, καταφέρνετε να προσεγγίσετε με πιο χαλαρή διάθεση θέματα που απασχολούν το κοινό σας και να προσφέρετε λύσεις στα προβλήματά του μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

  • Προβάλλει την επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το blog είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να τροφοδοτείτε με περιεχόμενο τους επαγγελματικούς λογαριασμούς σας στα social media. Κάθε νέα ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει σε διεύρυνση του κοινού σας και σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Επιπλέον, αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο ανάδειξης και προώθησης της επιχείρησής σας. Μέσα από τα social media μπορείτε να μοιραστείτε τα άρθρα ιστολογίου σας. Επίσης, να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο του blog σας προσαρμοσμένο στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, διατηρείτε ενεργή την παρουσία της επωνυμίας σας και παράλληλα ενισχύετε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας.

  • Παρουσιάζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας

Μέσα από το εταιρικό ιστολόγιο μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα από μία σειρά αναλυτικών ενημερωτικών άρθρων, που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τις ωφέλειες που μπορεί να αποκομίσει το κοινό, αν τα επιλέξει. Με τον τρόπο αυτό κρατάτε ενημερωμένο το στοχευμένο κοινό και βοηθάτε τους δυνητικούς πελάτες σας να οδηγηθούν συνειδητά σε μία απόφαση αγοράς.  

τι είναι το εταιρικό blog

Τι περιεχόμενο να δημοσιεύσω στο εταιρικό blog;

Ένα blog μπορεί να έχει ποικίλη θεματολογία. Ωστόσο, είναι προτιμότερο να επιλέγετε τα πιο δημοφιλή θέματα γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας. Κι αυτό, γιατί η δημιουργία του ιστολογίου στοχεύει στην διατήρηση των υφιστάμενων και την προσέλκυση νέων πελατών. Κάποιες γενικές κατευθύνσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει ο κειμενογράφος σας είναι:

  • Καταπιαστείτε με απλά, καθημερινά θέματα που μπορεί να απασχολούν το κοινό και τους πελάτες σας. Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να προσδιορίζει και να πιθανώς να καλύψει τις ανάγκες του, πράγμα που μπορεί να καθορίσει την απόφασή του να επιλέξει τις υπηρεσίες σας.
  • Δημιουργήστε εκπαιδευτικό υλικό με χρήσιμο περιεχόμενο, όπως E-books ή webinars με πρακτικές και τρόπους χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε.
  • Μοιραστείτε τα νέα της επιχείρησής σας ή άλλες χρήσιμες ανακοινώσεις.
  • Αναρτήστε εικόνες ή βίντεο σχετικά με τα προϊόντα σας. Έτσι, θα κάνετε το blog πιο ζωντανό και ελκυστικό στους επισκέπτες.
  • Το blog είναι το βήμα που σας δίνεται για να επιδείξετε τι πρεσβεύει η επιχείρησή σας, τις αξίες και το όραμα του brand σας. Μοιραστείτε τα με το κοινό σας.

Μην ξεχνάτε να ενθαρρύνετε το κοινό σας να σχολιάσει ή να μοιραστεί τα άρθρα σας. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού σας θα διαμορφώσουν σταδιακά μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

τι είναι το εταιρικό blog

Συμπέρασμα

Το εταιρικό blog είναι απαραίτητο για την ενίσχυση του brand awareness της επωνυμίας σας και την αύξηση της προβολής της, με σημαντικά μακροπρόθεσμα οφέλη. Κάθε νέα ανάρτηση που προσθέτετε στο αρχείο του αποτελεί πηγή επισκεψιμότητας για μήνες ή και χρόνια, με αποτέλεσμα τη σύνδεση και την αφοσίωση του κοινού που σας γνωρίζει ήδη και την προσέλκυση ευρύτερου κοινού. Μία ανάρτηση, ανεξάρτητα από τον χρόνο δημοσίευσής της, προσελκύει διαρκώς αναγνώστες που μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες σε βάθος χρόνου. Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε για τη δημιουργία blog content strategy, την ανανέωση ή τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστολογίου σας.

Διαβάστε επίσης: Δημιουργία blog: γιατί το χρειάζεσαι το 2024

newsletter
newsletter subscribe

Κάνε σήμερα εγγραφή στο Symmetric Νewsletter για να λαμβάνεις κάθε μήνα στο email σου νέα, συμβουλές και δοκιμασμένα tips Digital Marketing, που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την προβολή της επιχείρησής σου.