6 λόγοι για να ξεκινήσεις εταιρικό blog σήμερα

τι είναι το εταιρικό blog

Τι είναι το εταιρικό blog

Το εταιρικό blog ή ιστολόγιο είναι ένα τμήμα του εταιρικού ιστοτόπου, όπου δημοσιεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα άρθρα σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει μία επιχείρηση. Πρόκειται για ένα πανίσχυρο εργαλείο του μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα ιστοτόπου σας, να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να βοηθήσει σημαντικά στη δημιουργία δυνητικών πελατών. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική έρευνα, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν blog μπορούν να αυξήσουν κατά 67% το ποσοστό των δυνητικών πελατών σε σχέση με τις εταιρείες που δεν διαθέτουν εταιρικό ιστολόγιο.

τι είναι το εταιρικό blog

Γιατί να δημιουργήσεις εταιρικό blog

Το εταιρικό blog προσφέρει πολλαπλά οφέλη που μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Πιο συγκεκριμένα, ένα εταιρικό ιστολόγιο προσφέρει:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας

Το ιστολόγιο είναι ο χώρος από όπου η επωνυμίας σας μπορεί να μοιράζεται νέα και πληροφορίες που ενδιαφέρουν τους πελάτες και το κοινό σας. Όσο πιο πλούσιο και ανανεωμένο είναι το περιεχόμενο του blog σας, τόσο συχνότερα θα το ανιχνεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Επομένως, η δημιουργία και η ανανέωση του περιεχομένου με λέξεις-κλειδιά που ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης του κοινού σας ενισχύουν το SEO του ιστοτόπου σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες εύρεσης και επισκεψιμότητάς του από τους χρήστες του διαδικτύου.  

  • Δημιουργία αξιοπιστίας

Κάθε επιχειρηματικός ιστότοπος που διατηρεί blog αποτελεί αναγνωρίσιμη πηγή πληροφοριών για τους αναγνώστες του. Επίσης, ένα ιστολόγιο με ενδιαφέρουσες πληροφορίες και χρήσιμο περιεχόμενο εμπνέει αξιοπιστία. Οι πελάτες σας βλέπουν ότι η επιχείρησή σας διαθέτει τεχνογνωσία, την οποία έχετε διάθεση να μοιραστείτε. Όσο προβάλλετε την επιχείρησή σας ως ηγέτη του κλάδου, τόσο περισσότερο θα γίνεται πόλος έλξης δυνητικών πελατών.

  • Μέσο επικοινωνίας

Το blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε μία απευθείας συνομιλία με το κοινό σας. Σχόλια, σκέψεις και ερωτήσεις αναγνωστών μπορούν να σας προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τι τους απασχολεί και τι αναζητούν. Παράλληλα, μπορείτε να αντλήσετε ιδέες για τη δημιουργία νέου υλικού ή τρόπους για την αναβάθμιση των υπηρεσιών σας. Η διαδραστικότητα με το κοινό αυξάνει το ενδιαφέρον γύρω από την ιστοσελίδα σας και προσελκύει νέο κοινό. Από το κοινό προκύπτουν και οι δυνητικοί πελάτες.

  • Φιλικό εταιρικό προφίλ

To blog μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανθρώπινη και πιο ελκυστική για τους πελάτες σας. Με τις αναρτήσεις ιστολογίου χτίζετε μία πιο προσιτή εικόνα προς το κοινό σας, που ξεφεύγει από το αυστηρά εταιρικό προφίλ. ‘Ετσι, καταφέρνετε να προσεγγίσετε με πιο χαλαρή διάθεση συγκεκριμένα θέματα που απασχολούν τους πελάτες και το κοινό σας και να προσφέρετε λύσεις σε αυτά.

  • Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το blog είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να τροφοδοτείτε με περιεχόμενο τους επαγγελματικούς λογαριασμούς σας στα social media. Κάθε νέα ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει σε διεύρυνση του κοινού σας και σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Επιπλέον, αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο ανάδειξης και προώθησης της επιχείρησής σας. Μέσα από τα social media μπορείτε να μοιραστείτε τα άρθρα ιστολογίου σας. Επίσης, να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο του blog σας προσαρμοσμένο στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, διατηρείτε ενεργή την παρουσία της επωνυμίας σας και παράλληλα ενισχύετε την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας.

  • Παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας

Μέσα από το εταιρικό ιστολόγιο μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα από μία σειρά αναλυτικών ενημερωτικών άρθρων, που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τις ωφέλειες που μπορεί να αποκομίσει το κοινό αν τα επιλέξει. Με τον τρόπο αυτό κρατάτε ενημερωμένο το στοχευμένο κοινό και βοηθάτε τους δυνητικούς πελάτες σας να οδηγηθούν συνειδητά σε μία απόφαση αγοράς.  

τι είναι το εταιρικό blog

Τι περιεχόμενο να δημοσιεύσεις

Ένα blog μπορεί να έχει ποικίλη θεματολογία. Ωστόσο, είναι προτιμότερο να επιλέγετε τα πιο δημοφιλή θέματα γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας. Κι αυτό, γιατί η δημιουργία του ιστολογίου στοχεύει στην διατήρηση των υφιστάμενων και την προσέλκυση νέων πελατών. Κάποιες γενικές κατευθύνσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει ο κειμενογράφος σας είναι:

  • Καταπιαστείτε με απλά, καθημερινά θέματα που μπορεί να απασχολούν το κοινό και τους πελάτες σας. Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να προσδιορίζει και να πιθανώς να καλύψει τις ανάγκες του, πράγμα που μπορεί να καθορίσει την απόφασή του να επιλέξει τις υπηρεσίες σας.
  • Δημιουργήστε εκπαιδευτικό υλικό με χρήσιμο περιεχόμενο, όπως E-books ή webinars με πρακτικές και τρόπους χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε.
  • Μοιραστείτε τα νέα της επιχείρησής σας ή άλλες χρήσιμες ανακοινώσεις.
  • Αναρτήστε εικόνες ή βίντεο σχετικά με τα προϊόντα σας. Έτσι, θα κάνετε το blog πιο ζωντανό και ελκυστικό στους επισκέπτες.
  • Το blog είναι το βήμα που σας δίνεται για να επιδείξετε τι πρεσβεύει η επιχείρησή σας, τις αξίες και το όραμα του brand σας. Μοιραστείτε τα με το κοινό σας.

Μην ξεχνάτε να ενθαρρύνετε το κοινό σας να σχολιάσει ή να μοιραστεί τα άρθρα σας. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού σας θα διαμορφώσουν σταδιακά μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

τι είναι το εταιρικό blog

Συμπέρασμα

Το εταιρικό blog είναι απαραίτητο για την ενίσχυση του brand awareness της επωνυμίας σας και την αύξηση της προβολής της, με σημαντικά μακροπρόθεσμα οφέλη. Κάθε νέα ανάρτηση που προσθέτετε στο αρχείο του αποτελεί πηγή επισκεψιμότητας για μήνες ή και χρόνια, με αποτέλεσμα τη σύνδεση και την αφοσίωση του κοινού που σας γνωρίζει ήδη και την προσέλκυση ευρύτερου κοινού. Μία ανάρτηση, ανεξάρτητα από τον χρόνο δημοσίευσής της, προσελκύει διαρκώς αναγνώστες που μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες σε βάθος χρόνου. Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε για τη δημιουργία blog content strategy, την ανανέωση ή τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστολογίου σας.

Διαβάστε επίσης: Δημιουργία blog: γιατί το χρειάζεσαι το 2024

newsletter εγγραφή
newsletter subscribe

Εγγραφείτε στο Symmetric Νewsletter για να λαμβάνετε κατευθείαν στο email σας όλα τα τελευταία άρθρα, νέα και ενημερώσεις