Γιατί η δημιουργία blog είναι σημαντική;
Το blog είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο του μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα κάθε ιστοτόπου, να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των επιχειρήσεων και να βοηθήσει σημαντικά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το στοχευμένο κοινό και τους δυνητικούς πελάτες.
Η δημιουργία blog συνεισφέρει σημαντικά σε μία εταιρική ιστοσελίδα, εμπλουτίζοντας και ενισχύοντάς την διαρκώς με χρήσιμο υλικό. Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν blog μπορούν να αυξήσουν κατά 67% το ποσοστό των δυνητικών πελατών σε σχέση με τις εταιρείες που δεν διαθέτουν εταιρικό ιστολόγιο.
Διαβάστε επίσης: Κείμενα για διαφήμιση: 7 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Πώς η δημιουργία blog βοηθά μία επιχείρηση;
- Αύξηση επισκεψιμότητας
Το ιστολόγιο είναι ο χώρος από όπου η επωνυμίας σας μπορεί να μοιράζεται νέα και ενημερώσεις που ενδιαφέρουν τους πελάτες και το κοινό σας. Όσο πιο πλούσιο και ποιοτικό είναι το περιεχόμενο ενός blog, τόσο περισσότερο περιεχόμενο ανιχνεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Επομένως, η δημιουργία και η ανανέωση του περιεχομένου ενισχύουν το SEO της ιστοσελίδας, προσφέροντας αυξημένες πιθανότητες εύρεσης και επισκεψιμότητας από τους χρήστες του διαδικτύου.
- Δημιουργία αξιοπιστίας
Κάθε επιχειρηματικός ιστότοπος που διατηρεί blog αποτελεί αναγνωρίσιμη πηγή πληροφοριών για τους αναγνώστες του. Επίσης, ένα ιστολόγιο με ενδιαφέρουσες πληροφορίες και χρήσιμο περιεχόμενο εμπνέει αξιοπιστία. Οι πελάτες σας βλέπουν ότι η επιχείρησή σας διαθέτει τεχνογνωσία, την οποία έχετε διάθεση να μοιραστείτε. Όσο προβάλλετε την επιχείρησή σας ως ηγέτη του κλάδου, τόσο περισσότερο θα γίνεται πόλος έλξης δυνητικών πελατών.
- Μέσο επικοινωνίας
Το blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε μία απευθείας συνομιλία με το κοινό σας. Σχόλια, σκέψεις και ερωτήσεις αναγνωστών μπορούν να σας προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τι τους απασχολεί και τι αναζητούν. Παράλληλα, μπορείτε να αντλήσετε ιδέες για τη δημιουργία νέου υλικού ή τρόπους για την αναβάθμιση των υπηρεσιών σας. Η διαδραστικότητα με το κοινό αυξάνει το ενδιαφέρον γύρω από την ιστοσελίδα σας και προσελκύει νέο κοινό. Από το κοινό προκύπτουν και οι δυνητικοί πελάτες.
- Φιλικό εταιρικό προφίλ
To blog μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανθρώπινη και πιο ελκυστική για τους πελάτες σας. Με τις αναρτήσεις ιστολογίου χτίζετε μία πιο προσιτή εικόνα προς το κοινό σας, που ξεφεύγει από το αυστηρά εταιρικό προφίλ. ‘Ετσι, καταφέρνετε να προσεγγίσετε με πιο χαλαρή διάθεση συγκεκριμένα θέματα που απασχολούν τους πελάτες και το κοινό σας και να προσφέρετε λύσεις σε αυτά.
- Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το blog είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ανακαλύψει κανείς την επιχείρησή σας μέσα από τα social media. Κάθε νέα ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει σε διεύρυνση του κοινού σας και σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Επιπλέον, αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο ανάδειξης και προώθησης της επιχείρησής σας. Αντί να δημιουργήσετε νέο υλικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κείμενα του blog προσελκύοντας νέους επισκέπτες για τον ιστότοπό σας.
Διαβάστε επίσης: Τι είναι το Copywriting, είδη και κόστος

Τι περιεχόμενο μπορώ να δημοσιεύσω;
Ένα blog μπορεί να έχει ποικίλη θεματολογία. Ωστόσο, είναι προτιμότερο να επιλέγετε τα πιο δημοφιλή θέματα γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας. Κι αυτό, γιατί η δημιουργία του ιστολογίου στοχεύει στην διατήρηση των υφιστάμενων και την προσέλκυση νέων πελατών. Κάποιες γενικές κατευθύνσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει ο κειμενογράφος σας είναι:
- Καταπιαστείτε με απλά, καθημερινά θέματα που μπορεί να απασχολούν το κοινό και τους πελάτες σας. Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να προσδιορίζει και να πιθανώς να καλύψει τις ανάγκες του, πράγμα που μπορεί να καθορίσει την απόφασή του να επιλέξει τις υπηρεσίες σας.
- Δημιουργήστε εκπαιδευτικό υλικό με χρήσιμο περιεχόμενο, όπως E-books ή webinars με πρακτικές και τρόπους χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε.
- Μοιραστείτε τα νέα της επιχείρησής σας ή άλλες χρήσιμες ανακοινώσεις.
- Αναρτήστε εικόνες ή βίντεο σχετικά με τα προϊόντα σας. Έτσι, θα κάνετε το blog πιο ζωντανό και ελκυστικό στους επισκέπτες.
- Το blog είναι το βήμα που σας δίνεται για να επιδείξετε τι πρεσβεύει η επιχείρησή σας, τις αξίες και το όραμα του brand σας. Μοιραστείτε τα με το κοινό σας.
Μην ξεχνάτε να ενθαρρύνετε το κοινό σας να σχολιάσει ή να μοιραστεί τα άρθρα σας. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού σας θα διαμορφώσουν σταδιακά μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.
Διαβάστε επίσης: Στρατηγική social media σε 7 απλά βήματα

Συμπέρασμα
Το εταιρικό blog είναι απαραίτητο για την ενίσχυση του brand awareness της επωνυμίας σας και την αύξηση της προβολής της, με σημαντικά μακροπρόθεσμα οφέλη. Κάθε νέα ανάρτηση που προσθέτετε στο αρχείο του αποτελεί πηγή επισκεψιμότητας για μήνες ή και χρόνια, με αποτέλεσμα τη σύνδεση και την αφοσίωση του κοινού που σας γνωρίζει ήδη και την προσέλκυση ευρύτερου κοινού. Μία ανάρτηση, ανεξάρτητα από τον χρόνο δημοσίευσής της, προσελκύει διαρκώς αναγνώστες που μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες σε βάθος χρόνου. Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε για τη δημιουργία blog content strategy, την ανανέωση ή τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστολογίου σας.
Διαβάστε επίσης: Δημιουργία blog: γιατί το χρειάζεσαι το 2023