Γιατί χρειάζεσαι σελίδα στο LinkedIn

σελίδα LinkedIn

Τι είναι η σελίδα LinkedIn

Οι σελίδα στο LinkedIn αποτελεί τα τελευταία χρόνια μία από τις σταθερές πρακτικές στρατηγικής Social Media των επιχειρήσεων. Μπορεί οι πλατφόρμες του Facebook, του Instagram, του TikTok και άλλες να είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στο ευρύ κοινό, ωστόσο μία σελίδα στο LinkedIn αποδίδει καλύτερα όταν χρησιμοποιείται από εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες B2B. Αυτό συμβαίνει γιατί απευθύνεσαι σε επαγγελματίες του τομέα σου.

Γιατί είναι σημαντική η LinkedIn page

Μία σελίδα LinkedIn μπορεί να κάνει πιο αισθητή τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου. Είναι μία ευκαιρία να παρουσιάσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου σε στελέχη  που εργάζονται σε θέσεις λήψης αποφάσεων. Τα ωφέλη που προσφέρει η δημιουργία σελίδας στη συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορούν να συνοψιστούν στα εξής:

  • Ενίσχυση του brand

Η ενίσχυση του brand και η μακροπρόθεσμη ενδυνάμωσή του είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της δημιουργίας σελίδας στο LinkedIn. Το περιεχόμενο των αναρτήσεων θα καθορίσει κατά πόσο και με ποιο τρόπο το κοινό σου θα συνδέσει την επωνυμία σου με τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

  • Προβολή υπηρεσιών

Η σελίδα στο LinkedIn δίνει την ευκαιρία να μοιραστείς επιπλέον πληροφορίες για τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σου, εστιάζοντας στους τομείς της εξειδίκευσής της. Μία καλή πρακτική είναι η ενσωμάτωση keywords που ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης όσων αναζητούν τις υπηρεσίες που παρέχεις.

  • Προώθηση ομαδικότητας

Αποτελεί επίσης μία καλή ευκαιρία διασύνδεσης ανάμεσα στους εργαζόμενους της εταιρείας σου. Ως μέλη μίας ευρύτερης ομάδας με κοινούς στόχους και αξίες, γίνονται συνειδητά πρεσβευτές της επωνυμίας της, εμπνέουν και εμπνέονται μέσα από αυτήν.

  • Προσφορά εργασίας

Μέσα από την σελίδα μπορείς να καταχωρήσεις αγγελίες για θέσεις εργασίας. Το προφίλ της εταιρείας σου θα προσφέρει μία συνολική εικόνα και θα προϊδεάσει τον υποψήφιο σχετικά με τον τύπο της επιχείρησής σου.

  • Διευρυμένη απήχηση

Σε αντίθεση με το επαγγελματικό προφίλ, οι αναρτήσεις σε μία σελίδα LinkedIn είναι ορατές σε όλους. Όσο ευρύτερη είναι η προβολή μίας ανάρτησης, τόσο μεγαλύτερη είναι και η απήχησή της.   

  • Καταγραφή των αποτελεσμάτων

Η σελίδα στο LinkedIn παρέχει τη δυνατότητα καταγραφής της απήχησης των αναρτήσεων, ώστε να μπορείς να επανασχεδιάζεις τη στρατηγική σου ανάλογα με την απόδοση τους.

εταιρική σελίδα LinkedIn

Πώς να δημιουργήσεις μία σελίδα LinkedIn

Για να δημιουργήσεις μία σελίδα στο LinkedIn, θα πρέπει να διαθέτεις επαγγελματικό προφίλ στην πλατφόρμα. Η σελίδα στο LinkedIn έχει αρκετές διαφορές από επαγγελματικό προφίλ, ωστόσο είναι μία αρκετά απλή διαδικασία και παρέχεται εντελώς δωρεάν. Μπορείς επίσης να αναθέσεις τη λειτουργία της σε διαχειριστές, που θα έχουν τον έλεγχο των αναρτήσεων.  Δες 5 απλά βήματα για τη δημιουργία σελίδας στο LinkedIn:

  • Δημιούργησε μία συνοπτική και περιεκτική περιγραφή των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχεις.
  • Χρησιμοποίησε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, ενσωματώνοντας λέξεις-κλειδιά, που θα εμφανίσουν τη σελίδα σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μετά από συναφείς αναζητήσεις των χρηστών.
  • Πρόσθεσε ένα κουμπί με ένα δυνατό Call to Action, που θα καλεί τον επισκέπτη να προβεί στην ενέργεια που θέλεις (να ακολουθήσει τη σελίδα, να επισκεφθεί τον ιστότοπο, κτλ).
  • Ανάρτησε περιεχόμενο που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού σου, με βάση τη στρατηγική Social Media που έχεις σχεδιάσει. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις επιλεγμένα θέματα από το εταιρικό blog, νέα ή παλιότερα.
  • Όρισε τη συχνότητα των αναρτήσεων (εβδομαδιαία, δισεβδομαδιαία, μηναία) και φρόντισε να την τηρείς. Η συνέπεια στις αναρτήσεις ισοδυναμεί με συνέπεια στην προσέγγιση του κοινού.

Μπορείς να μοιραστείς το σύνδεσμο της σελίδας σου στο LinkedIn με τις επαφές και τους συνεργάτες σου. Επίσης, να ζητήσεις από τους υπαλλήλους σου να κάνουν το ίδιο. Έτσι θα αυξηθούν οι προβολές των αναρτησεών σου και θα διευρυνθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου.

Τι να αναρτήσεις

Το LinkedIn είναι ένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επομένως η σελίδα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και το περιεχόμενό της εντάσσονται στη στρατηγική Social Media της επιχείρησής σου.

Ο στόχος της δημιουργίας σελίδας στο LinkedIn είναι η προσέλκυση στοχευμένου κοινού. Επομένως, θα πρέπει να φροντίζεις για την τακτική δημιουργία και την ανάρτηση πρωτότυπου περιεχομένου που θα τραβήξει τον ενδιαφέρον του, θα του μάθει κάτι καινούριο και θα καταφέρει να καθιερώσει τη σελίδα σου ως μία αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Φρόντισε πάντα να διαφαίνεται η προσωπικότητα και η μοναδικότητα της επωνυμίας σου. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

εταιρική σελίδα LinkedIn

Σελίδα vs επαγγελματικό προφίλ στο LinkedIn

Οι εταιρικές σελίδες στο LinkedIn δημιουργούνται για επιχειρήσεις, ενώ το επαγγελματικό προφίλ στην ίδια πλατφόρμα αντιπροσωπεύει επαγγελματίες.

Το επαγγελματικό προφίλ στο LinkedIn είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την προσωπική σου ανάπτυξη ως επαγγελματία. Σε βοηθά να έρθεις σε επαφή με άλλους επαγγελματίες του τομέα σου, να προβάλλεις το προσωπικό σου brand, αυτό δηλαδή που σε  ξεχωρίζει από τους άλλους και σε κάνει μοναδικό στον τομέα που δραστηριοποιείσαι.

Χτίζοντας ένα δυνατό personal branding προβάλλεις την αξία σου και ενδυναμώνεις τις προοπτικές διασύνδεσης, διευρύνοντας τον κύκλο των επαφών σου. Η πλατφόρμα του LinkedIn είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να αναδείξεις μέσα από τις αναρτήσεις σου την προσωπικότητά σου.

Ένα από τα μεγαλύτερα ωφέλη από μία σελίδα LinkedIn είναι οι ευκαιρίες για δικτύωση (networking) με επιχειρηματικούς εταίρους είτε με δυνητικούς πελάτες ή επενδυτές. Γι’αυτό, είναι σημαντικό να καθορίσεις το στοχευμένο κοινό και τους τρόπους να τους προσεγγίσεις, είτε παρέχεις υπηρεσίες Β2Β είτε Β2C.

Καλό είναι να έχεις υπόψη σου ότι δεν θα δουν όλοι σου οι ακόλουθοί σου τις αναρτήσεις σου. Επίσης, θα χρειαστεί και από την πλευρά σου να σχολιάσεις ή να μοιραστείς αντίστοιχα αξιόλογες αναρτήσεις των επαφών σου.

Συμπέρασμα

Μία σελίδα στο LinkedIn μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την εταιρική παρουσία, εφόσον το περιεχόμενό της βασίζεται σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου. Για καλύτερα αποτελέσματα, φρόντισε να τη συνδυάσεις με τη δημιουργία επαγγελματικού προφίλ στην ίδια πλατφόρμα.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια με τη δημιουργία σελίδας ή επαγγελματικού προφίλ στο LinkedIn, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου.

newsletter
newsletter subscribe

Κάνε σήμερα εγγραφή στο Symmetric Νewsletter για να λαμβάνεις κατευθείαν στο email σου όλα τα τελευταία άρθρα, νέα και ενημερώσεις σχετικά με το SEO και το branding.