BLOG

τι είναι το call to action
Τι είναι το Call to action (CTA) Το CTA, αρκτικόλεξο του Call To Action, είναι ένα μήνυμα προτροπής για δράση προς τους επισκέπτες μίας ιστοσελίδας, που τους ωθεί να προβούν σε μία συγκεκριμένη δράση. Είναι συνήθως ένα κουμπί, ένας σύνδεσμος (link) ή ένα εικονίδιο που ο χρήστης καλείται να πατήσει για να μεταφερθεί σε άλλη […]
mobile marketing
Τι είναι το mobile marketing Mobile Marketing είναι οι ενέργειες διαφήμισης και προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών (smartphones και tablets). Το mobile marketing, κομμάτι του online marketing,προσαρμόζει τις καμπάνιες του κάνοντας χρήση λειτουργιών όπως η υπηρεσία τοποθεσίας. Έτσι, προσφέρει εξατομικευμένη προώθηση με βάση την τοποθεσία των χρηστών του διαδικτύου. Η ενημέρωση της Google […]
Τι είναι το Digital Marketing
Τι είναι το Digital Marketing Digital marketing είναι κάθε στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζεται σε ψηφιακά μέσα για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σε υποψήφιους πελάτες. Η διαφορά του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ συνίσταται τόσο στα μέσα που χρησιμοποιεί όσο και στις συσκευές όπου προβάλλονται οι καμπάνιες του. Tο digital marketing αφορά καμπάνιες […]
βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
Τι είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων; H βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (SEO) είναι η βελτίωση του ιστοτόπου σας, ώστε το περιεχόμενό του να είναι κατανοητό από τις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing, Yahoo, κ.α.). Είναι ο παράγοντας που καθορίζει την προβολή ή την «ορατότητά» του στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ένας βελτιστοποιημένος ιστότοπος, που ακολουθεί τις προδιαγραφές της Google, είναι πιο […]
πώς να προωθήσεις το e-shop σου
Τι προσφέρει ένα e-shop; Η ανάγκη να προωθήσεις το e-shop σου είναι σήμερα πιο έντονη από ποτέ. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον εκμηδενίσει τους χρόνους τοποθέτησης των παραγγελιών και προσφέρει πια εξαιρετική ευελιξία σε εμπόρους και καταναλωτές, αφού οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αγορές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε ώρα το 24ωρο. Ένα […]
personal branding
Τι είναι personal branding Το Personal Branding είναι ένα απαραίτητο στρατηγικό εργαλείο στο άκρως ανταγωνιστικό σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο. Αφορά τη δημιουργία μίας μοναδικής ταυτότητας που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επαγγελματία, είτε καθιερωμένο στον κλάδο του είτε σε φάση επαγγελματικής ανέλιξης, να προβάλλει αξιοπιστία και να οικοδομήσει σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό-στόχο του. Το personal […]
τι είναι το inbound marketing
Ορισμός του Inbound Marketing Το Inbound Marketing είναι ένα κλάδος του Digital Marketing, που στοχεύει στην προσέλκυση κοινού με τη δημιουργία χρήσιμου υλικού (γραπτού, ακουστικού, οπτικού, κ.α.), σχετικού με τα προσφερόμενα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μίας επωνυμίας. Απευθύνεται σε στοχευμένο κοινό και η διανομή του έχει στόχο να προσελκύσει το κοινό και να το μετατρέψει […]
social-seo-image
Τι είναι Social SEO Σήμερα, δεν είναι λίγοι οι marketers που υποστηρίζουν το δόγμα «τα social media είναι το νέο SEO». Τι μπορεί να σημαίνει κάτι τέτοιο; Η αλήθεια είναι ότι οι αλγόριθμοι δεν αξιολογούν την κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως παράγοντα που καθορίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, τα κοινωνικά δίκτυα παραμένουν ένα πολύτιμο […]
τι είναι landing page
Τι είναι η landing page H landing page ή σελίδα προορισμού είναι μία αυτόνομη σελίδα ενός ιστοτόπου που εξυπηρετεί διαφημιστικούς σκοπούς. Η σελίδα προορισμού συνήθως προσφέρει στον επισκέπτη κάποιον εκπτωτικό κωδικό ή ένα δωρεάν e-book με αντάλλαγμα τη συμπλήρωση μίας φόρμας με ορισμένα προσωπικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση email). Οι διαδικτυακοί χρήστες επισκέπτονται την landing […]
τι είναι το Email Marketing
Tι είναι Email Marketing Το Email Marketing είναι ένας από τους πυλώνες του digital marketing με υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI). Οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν το Email Marketing για να ανακοινώσουν νέα γύρω από τις πωλήσεις και τα προϊόντα τους. Τα emails απευθύνονται σε πελάτες και εγγεγραμμένους συνδρομητές που έχουν συναινέσει να δέχονται ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. […]
δημιουργία blog
Τα οφέλη του blog Το blog ή ιστολόγιο είναι ένα κομμάτι του ιστοτόπου που εμπλουτίζεται συχνά με νέες αναρτήσεις. Αυτή είναι και η βασική του διαφορά με το περιεχόμενο ενός ιστοστόπου. Το blog έχει διαδραστικό χαρακτήρα, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους αναγνώστες των άρθρων να τα σχολιάσουν και να τα μοιραστούν στα social media. Με […]
τι είναι το marketing funnel
Τι είναι το Marketing funnel To Marketing funnel ή διοχέτευση μάρκετινγκ είναι η διαδικασία μέσα από τη οποία ένας δυνητικός πελάτης μετατρέπεται σε αγοραστή. Ο όρος “Marketing funnel” απεικονίζεται ως ένα χωνί. Αυτό μας βοηθά να οπτικοποιήσουμε τη συγκέντρωση των αγοραστών στην κορυφή, στο μέσο και στο κάτω μέρος, το στόμιό του. Η διοχέτευση μάρκετινγκ […]
τι είναι το copywriting
Τι είναι Copywriting Copywriting είναι η δημιουργία ελκυστικού γραπτού περιεχομένου για στοχευμένο κοινό με σκοπό να το προσελκύσει, να δημιουργήσει αλληλεπίδραση μαζί του και να το διατηρήσει, ώστε να το οδηγήσει σε μετατροπές, όπως για παράδειγμα η αγορά ή η εγγραφή στο Newsletter. Συνοδεύεται από ένα Call-to-action που προτρέπει το κοινό να αναλάβει δράση. Τα τελευταία […]
Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά (keywords)
Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά (keywords); Οι λέξεις κλειδιά (keywords) είναι οι όροι που χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου στις μηχανές αναζήτησης. Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών μπορεί να σας ανεβάσει σε μία από τις κορυφαίες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Κι αυτό, γιατί τα κατάλληλα keywords θα εμφανίσουν το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας στο […]
πρόθεση αναζήτησης
Τι είναι η πρόθεση αναζήτησης Η πρόθεση αναζήτησης ή πρόθεση χρήστη (search intent/user intent) είναι ο σκοπός της διαδικτυακής αναζήτησης, το «γιατί κάποιος ψάχνει κάτι στη μηχανή αναζήτησης». Θέλει να μάθει πληροφορίες; Να συγκρίνει προϊόντα ή υπηρεσίες; Ή σκέφτεται να κάνει αγορά; Αφορά, λοιπόν, την απάντηση που περιμένει να πάρει ο χρήστης του διαδικτύου όταν […]