BLOG

οι κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου το 2024
Τα νέα δεδομένα στο μάρκετινγκ περιεχομένου Οι κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου το 2024 έχουν διαμορφωθεί με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών και την εξέλιξη της τεχνολογίας. Πριν από μερικές δεκαετίες, το αποτελεσματικό μάρκετινγκ ισοδυναμούσε με εντυπωσιακά διαφημιστικά πλακάτ και ολοσέλιδες διαφημίσεις σε εφημερίδες, ωστόσο, την περασμένη χρονιά η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης επέβαλε την […]
τι είναι το local SEO
Τι είναι το Local SEO Local SEO ή τοπικό SEO είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης με στόχευση την καλύτερη κατάταξη στα τοπικά οργανικά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει την εμφάνιση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, π.χ. Google, για μία συγκεκριμένη χώρα, πόλη ή περιοχή. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν το […]
brand storytelling για επιχειρήσεις
Tι είναι το brand storytelling Βrand Storytelling είναι η δημιουργία μίας αφήγησης γύρω από την ιστορία της επωνυμίας σας. Στόχος του Βrand Storytelling είναι να παρουσιάσετε την αποστολή της επωνυμίας σας στο κοινό σας, με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί σύνδεση και να ταυτιστεί μαζί σας, να ενστερνιστεί τη φιλοσοφία σας και να στηρίξει την […]
τι είναι buyer persona
Τι είναι buyer personas; Η buyer persona (περσόνα αγοραστή), γνωστή και ως customer avatar, είναι ένα κατασκευασμένο πρότυπο ιδανικού πελάτη για την επιχείρησή σας, που συνδυάζει πραγματικά χαρακτηριστικά από υφιστάμενους πελάτες σας, μαζί με δεδομένα από την έρευνα αγοράς. Η δημιουργία personas αναλύει τα κίνητρα πίσω από κάθε αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, πράγμα που σας […]
τι είναι lead generation
Τι είναι Lead Generation Lead Generation είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών, δηλαδή η προσέλκυση ατόμων ώστε να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με στόχο να μετατραπούν σε πελάτες. Με άλλα λόγια, η μετατροπή των επισκεπτών του ιστοστόπου σας σε εν δυνάμει πελάτες με στόχο να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση αγοράς. Το Lead […]
τι είναι το target audience
Tι είναι το target audience Το target audience ή κοινό-στόχος περιλαμβάνει τα άτομα που είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Είναι οι καταναλωτές στους οποίους απευθύνεστε μέσα από τον ιστότοπό σας και τα υπόλοιπα κανάλια digital marketing. Η κατανόηση του target audience είναι απαραίτητη, εάν επιδιώκετε τη σύνδεση μαζί του, […]
Στρατηγική digital marketing
Τι είναι η στρατηγική digital marketing Σήμερα, κάθε επαγγελματίας που επιδιώκει την ενίσχυση της διαδικτυακής του παρουσίας επενδύει στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο, από πολύ νωρίς έρχεται αντιμέτωπος με καθημερινές προκλήσεις, όπως «πώς θα ενισχύσω την επισκεψιμότητα», «πώς θα δημιουργήσω δυνητικούς πελάτες» ή «πώς θα αυξήσω τις μετατροπές». Η στρατηγική digital είναι […]
τι είναι brand positioning
Τι είναι Brand positioning Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο, το brand positioning είναι απαραίτητο για την οικοδόμηση μίας ισχυρής επωνυμίας. Από την προσέλκυση του κοινού-στόχου, μέχρι την επίτευξη της σύνδεσης μαζί του και τη δημιουργία δυνητικών πελατών, η κατάλληλη στρατηγική τοποθέτησης μπορεί να ισχυροποιήσει σημαντικά τη θέση της επωνυμίας σας στην αγορά. Για να ξεχωρίσει […]
κείμενα για διαφήμιση
Tα κείμενα για διαφήμιση Τα κείμενα για διαφήμιση είναι μαζί με τις εικόνες από τα πιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών. Η εικόνα έχει την ιδιότητα να προκαλεί το ενδιαφέρον το καταναλωτή, το κείμενο, όμως, έχει τη δύναμη να τον πείσει. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι είμαστε εθισμένοι στο storytelling. Έχουμε ανάγκη να ακούμε […]
τι είναι brand
Brand name και λογότυπο Τι είναι τελικά brand; Τι είναι αυτό που κάνει μία επωνυμία να ξεχωρίζει από τις άλλες; Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Amazon, Jeff Bezos, «brand είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι για σένα όταν δεν είσαι στο δωμάτιο». Συνήθως αναγνωρίζουμε ένα brand από το σύνθημα, τα χρώματα ή το λογότυπο. Το […]
στρατηγική social media
Τι είναι η στρατηγική social media; Η στρατηγική social media περιλαμβάνει τους στόχους που θέλει να πετύχει μία επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα, την οργάνωση του περιεχομένου που θα αναρτήσει και την επιλογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από τα οποία θα προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Μία στρατηγική social media έρχεται να δράσει […]
Tι είναι brand awareness
Τι είναι brand awareness Βrand awareness είναι η αναγνωρισιμότητα μίας επωνυμίας, δηλαδή το κατά πόσο το κοινό αναγνωρίζει ένα brand από το όνομά του. Βrand είναι το σύνολο των στοιχείων που διαμορφώνουν την εικόνα, την ταυτότητα, την προσωπικότητα και την κουλτούρα μίας εταιρείας. To στάδιο του brand awareness είναι εξαιρετικά σημαντικό για την επιχείρησή σας, […]
σελίδα LinkedIn
Τι είναι η σελίδα LinkedIn Οι σελίδα στο LinkedIn αποτελεί τα τελευταία χρόνια μία από τις σταθερές πρακτικές στρατηγικής Social Media των επιχειρήσεων. Μπορεί οι πλατφόρμες του Facebook, του Instagram, του TikTok και άλλες να είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στο ευρύ κοινό, ωστόσο μία σελίδα στο LinkedIn αποδίδει καλύτερα όταν χρησιμοποιείται από εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες […]
τι είναι το call to action
Τι είναι το Call to action (CTA) Το CTA, αρκτικόλεξο του Call To Action, είναι ένα μήνυμα προτροπής για δράση προς τους επισκέπτες μίας ιστοσελίδας, που τους ωθεί να προβούν σε μία συγκεκριμένη δράση. Είναι συνήθως ένα κουμπί, ένας σύνδεσμος (link) ή ένα εικονίδιο που ο χρήστης καλείται να πατήσει για να μεταφερθεί σε άλλη […]
mobile marketing
Τι είναι το mobile marketing Mobile Marketing είναι οι ενέργειες διαφήμισης και προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών (smartphones και tablets). Το mobile marketing, κομμάτι του online marketing,προσαρμόζει τις καμπάνιες του κάνοντας χρήση λειτουργιών όπως η υπηρεσία τοποθεσίας. Έτσι, προσφέρει εξατομικευμένη προώθηση με βάση την τοποθεσία των χρηστών του διαδικτύου. Η ενημέρωση της Google […]

Σχόλια

Χωρίς σχόλια για εμφάνιση.