Τι προσφέρει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εκμηδενίσει τους χρόνους τοποθέτησης των παραγγελιών και προσφέρει πλέον τρομερή ευελιξία σε εμπόρους και καταναλωτές, αφού οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αγορές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε ώρα το 24ωρο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καταφέρνει να καταγράψει αρκετά από τα στάδια που διανύει ο δυνητικός […]
Τι είναι personal branding Το Personal Branding είναι ένα απαραίτητο στρατηγικό εργαλείο στο άκρως ανταγωνιστικό σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο. Αφορά τη δημιουργία μίας μοναδικής ταυτότητας που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επαγγελματία, είτε καθιερωμένο στον κλάδο του είτε σε φάση επαγγελματικής ανέλιξης, να προβάλλει αξιοπιστία και να οικοδομήσει σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό-στόχο του. Το personal […]
Ορισμός του Inbound Marketing Το Inbound Marketing είναι ένα τομέας του Digital Marketing, που στοχεύει στην προσέλκυση κοινού με τη δημιουργία χρήσιμου υλικού (γραπτού, ακουστικού, οπτικού, κ.α.), σχετικού με τα προσφερόμενα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μίας επωνυμίας. Απευθύνεται σε στοχευμένο κοινό και η διανομή του έχει στόχο να προσελκύσει το κοινό και να το μετατρέψει […]
Τι είναι η landing page H landing page (σελίδα προορισμού) είναι μία αυτόνομη σελίδα ενός ιστοτόπου που εξυπηρετεί διαφημιστικούς σκοπούς. Η σελίδα προορισμού συνήθως προσφέρει στον επισκέπτη κάποιον εκπτωτικό κωδικό ή ένα δωρεάν e-book με αντάλλαγμα τη συμπλήρωση μίας φόρμας με ορισμένα προσωπικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση email). Οι διαδικτυακοί χρήστες επισκέπτονται την landing page […]
Tι είναι Email Marketing Το Email Marketing είναι ένας από τους πυλώνες του digital marketing με υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI). Οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν το Email Marketing για να ανακοινώσουν νέα γύρω από τις πωλήσεις και τα προϊόντα τους. Τα emails απευθύνονται σε πελάτες και εγγεγραμμένους συνδρομητές που έχουν συναινέσει να δέχονται ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. […]
Τι είναι blog Το blog ή ιστολόγιο είναι ένα κομμάτι του ιστοτόπου που εμπλουτίζεται συχνά με νέες αναρτήσεις. Αυτή είναι και η βασική του διαφορά με το περιεχόμενο ενός ιστοστόπου. Το blog έχει διαδραστικό χαρακτήρα, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους αναγνώστες των άρθρων να τα σχολιάσουν και να τα μοιραστούν στα social media. Με τακτικές […]
Τι είναι το Marketing funnel To Marketing funnel ή διοχέτευση μάρκετινγκ είναι η διαδικασία μέσα από τη οποία ένας δυνητικός πελάτης μετατρέπεται σε αγοραστή. Ο όρος “Marketing funnel” απεικονίζεται ως ένα χωνί. Αυτό μας βοηθά να οπτικοποιήσουμε τη συγκέντρωση των αγοραστών στην κορυφή, στο μέσο και στο κάτω μέρος, το στόμιό του. Η διοχέτευση μάρκετινγκ […]
Τι είναι Copywriting Τα τελευταία χρόνια, με τη ραγδαία εξέλιξη του Digital Marketing, το copywriting έχει αναδειχθεί σε πανίσχυρο εργαλείο του μάρκετινγκ. Το copywriting είναι η δημιουργία γραπτού περιεχομένου για ένα στοχευμένο κοινό με στόχο να το προσελκύσει, να δημιουργήσει αλληλεπίδραση μαζί του και να το διατηρήσει ώστε να το οδηγήσει σε μετατροπές, όπως για […]
Τι είναι τα keywords; Οι λέξεις κλειδιά (keywords) είναι οι όροι που χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου στις μηχανές αναζήτησης. Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών μπορεί να σας ανεβάσει σε μία από τις κορυφαίες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Κι αυτό, γιατί τα κατάλληλα keywords θα εμφανίσουν το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας στο σωστό […]
Τι είναι η πρόθεση αναζήτησης Η πρόθεση αναζήτησης ή πρόθεση χρήστη (search intent/user intent) είναι ο σκοπός της διαδικτυακής αναζήτησης. Συνδέεται με την απάντηση που περιμένει να πάρει ο χρήστης του διαδικτύου όταν αναζητά έναν συγκεκριμένο όρο. Σε αρκετές περιπτώσεις η πρόθεση αναζήτησης είναι ξεκάθαρη. Για παράδειγμα, η αναζήτηση «ψωμί συνταγή» δηλώνει ότι ο χρήστης […]
Πώς μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση Η ανάλυση SWOT ανάλυση είναι ένα σχέδιο δράσης που σας βοηθά να εντοπίσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της επιχείρησής σας και να αξιολογήσετε ευκαιρίες και απειλές που μπορεί να προκύψουν στη πορεία. Ο όρος SWOT προκύπτει από τις λέξεις Strengths (Δυνατά σημεία), Weaknesses (Αδυναμίες), Opportunities (Ευκαιρίες), Threats […]
Γιατί η δημιουργία blog είναι σημαντική; Το blog είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο του μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα κάθε ιστοτόπου, να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των επιχειρήσεων και να βοηθήσει σημαντικά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το στοχευμένο κοινό και τους δυνητικούς πελάτες. Η δημιουργία blog συνεισφέρει σημαντικά σε μία εταιρική […]
Τι είναι το Newsletter; Το Email Newsletter είναι το ψηφιακό ενημερωτικό δελτίο που στέλνουν σε τακτά διαστήματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιχειρήσεις, ιδιοκτήτες e-shop και blog σε άτομα που έχουν δηλώσει ότι θέλουν να το λαμβάνουν. Mέσα από το Newsletter ενημερώνουν τους συνδρομητές τους για ανακοινώσεις, προσφορές, νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Πρόκειται για ένα από τα […]